onsdag 13. august 2014

Snart student i Trondheim!

Nå skal jeg snart dra fra Trondheim men først litt cafe og så måtte jeg gå innom NTNU ( der jeg har tenkt å studere). Det var helt ufattelig stort der. Vi gikk innom en cafe å spiste osteloff og drakk sjokkolademelk. Når mamma studerte der spiste hun det og da ble hun skikkelig tykk.
  Jeg har lyst å studere der fordi det er fin der, det ser gøy ut, det er stort, jeg vil lære og mye mer. Tipper også at det er et sted med flinke folk. På et sted stod det en plakat med pil og "er du en nerd?" Nerdene hadde sitt eget rom med sofa og bord. Og det finnes et Orakel der! Jeg hilste på og sa at jeg kommer tilbake om 10 år hvis jeg lurer på noe. Orakelet er i virkeligheten tre gutter med PCer som tydelig visste alt.
Det er en liten butikk inne på skolen. Der selger de nugatti og mat man trenger for å bo der i 5 år.

Forresten er det veldig koselig at alle sykler her! Jeg synes alle skulle sykle i Oslo også. Og de har en skikkelig kul sykkelheis. Man tar foten på en sånn greie som går oppover. Jeg forsøkte uten sykkel. Det var vanskelig. Kom en meter og falt av. :) 

Her er jeg utenfor hovedbiblioteket og inni realfagbygget.kul stol. Redd jeg lett kan gå meg vill når jeg skal starte å studere her. Mest redd for å ikke finne spisesalen. 
Jeg fikk forresten sjokolade av en mann som reklamerte for studentorganisasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar