torsdag 21. august 2014

PÅ FEST I BANKEN!

 I går var jeg på en "fest" i banken. Det var kjente alpinkjørere, fotballspillere, skiskytere og rallybilkjørere. Først fikk vi litt mat i den øverste etasjen i bygget. Mens vi spiste slo lynet ned i bygningen. Men jeg lever fortsatt. De som har designet barcode har gjort jobben sin :)
 Selv om vi var der for å gjøre sport var det sjokkoladefontene der - med 5 etasjer!!!! Vi skulle egentlig komme i god form men vi ble litt for opphengt i sjokkoladefontenen. Det var mye forskjellig vi kunne dyppe oppi: jordbær (min favoritt), forskjellige meloner blan annet vannmelon, banan og ananas.
 Oi! Kanskje litt mye sjokkolade for deg lille frøken. ( beste lillesøster )
 Slush er godt når det er blandet. Jeg blandet 5 forskjellige farger: blå, brun, rød, mørkerød og rosa:) det var supergodt, og med et bord fullt av kjerligheter og en sjokkoladefontene ble det enda bedre! Jeg savner det stedet fortsatt!!!
 Den tøffeste lillesøsteren i verden er da tøff. Hun skyter og treffer! Du ser da litt skeptisk ut i høyre hjørne Emil.. 
Til slutt kom Angelina og sang for oss. Alle fikk tårer i øynene fordi hun sang så pent. Jeg og lillesøster satt fremst ved scenen. For en fantastisk kveld!!!! Heldige jeg - luckilylea 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar